-
Икономиите на Mattel се отплатиха с по-малка от очакваното загуба
Производителят на играчки планира да излезе от по-слабо рентабилните брандове
-
Lego надигра отслабващия пазар на играчки
На световния пазар на играчки, който бележи спад от 7%, Lego увеличава продажбите си с 4% през 2023 г.
-
Слабото търсене на игри засегна резултатите на Hasbro
Акциите на компанията поевтиняха с 13% в предпазарната търговия
-
Активист инвеститор поиска промени в Mattel
Част от промените включват преследване на стратегически алтернативи за брандовете ѝ Fisher-Price и American Girl
-
За производителите на играчки отдръпването от Китай изобщо не е детска игра
Големият проблем е, че Индия и Виетнам не могат да се мерят с Китай по ефективност
-
Lego открива първия си официален магазин в България
Отварянето на още търговски обекти на бранда ще зависи от представянето на първия магазин в София
-
Lego залага растежа си на средната класа в Китай
Датският гигант ще инвестира в азиатската страна въпреки икономическите ѝ проблеми
-
Hasbro продава филмовото и телевизионно студио EOne на Lions Gate
Компанията за играчки отчете приходи, които надминаха очакванията на Wall Street
-
Mattel търси главен играч на UNO
Новата позиция е временна и е свързана с промотиране на новата версия на популярната игра на карти
Таг пазар на играчки
Пазари